10 gru 2013

Wariacja na temat piernika.



                           
Eksperymenty w kuchni to specjalność mojej mamy, ja z racji wieku dopiero nabieram doświadczenia.
Alicja wczoraj wpadła na pomysł wykorzystania piernika z paczki (tak, tak wiem, zbrodnia, ale smaczna).
Mój plan był zupełnie inny, począwszy od tego,  że piernik miał być ciastem czekoladowym skończywszy na tym, że nie mialo być z owocami.
Wiec ciasto, jakie by juz nie było, to miało być przekrojone i przełożone kremem.  Moja mama zasugerowała coś innego i nad moją głową zaświeciła się żarówka,  zaczeła krążyć myśl, "tak, to moze być niezłe"
 Koniec końców z piekarnika wyciągnęłam piernik z jabłkami i powidłami śliwkowymi i wiecie co?  MNIAM!!!

\


Prosty sposób na efektowne przystrojenie talerza, szablon i cukier puder lub kakao. 
Zależy od koloru naczynia. 



Alternatywny sposób podania, róża z recyklingu (obierki z jabłek) 


Piernik smakuje najlepiej ze szklanką zimnego mleka! 

2 komentarze: