29 mar 2015

Cannelloni z mięsem mielonym


Na dobranoc zapraszam wszystkich na wielką ucztę!
Jakiś czas temu wpadł mi w ręce makaron cannelloni, miałam też w domu mięso mielone, mozzarelle i pomidory. To wystarczyło, żeby zrobić pyszny obiad.
Nie wiedzieć czemu to danie jak i lazania wydawały mi się posiłkiem wymagającym sporo pracy. Nic bardziej mylnego. Nie namęczyłam się ani trochę, co więcej po niecałej godzinie miałam na stole pyszny ciepły posiłek.
Każdy może wsadzić do środka co tylko zechce, ja czekam na warzywniaki, pełne świeżych, wiosennych i letnich warzyw, które upcham do makaronu i zapiekę, mniam!

Podczas mojej pierwszej wygranej walki z cannelloni, korzystałam z pierwszego lepszego przepisu w internecie. Służył mi on jednak tylko jako podpowiedź. Każdy robi wedle własnego smaku.

MNIAM!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz