3 gru 2014

Cynamon w roli głównej

                        

    

 Nie spodziewałam się, że coś tak pysznego, jest za razem tak proste w przygotowaniu.
Oczywiście można się potrudzić i ciasto francuskie wykonać samemu, jednak ja sobie ten krok odpuściłam. Tak więc jeśli macie w lodówce gotowe ciasto, lub zrobicie je sami (podziwiam) rozłóżcie je na blacie, posypcie mieszanka cukru i cynamonu. Ja robiłam na oko. Cały płat ciasta ma być pokryty posypką. Można lekko docisnąć, żeby cukier nie odpadał podczas zawijania. Zrobiłam dwie wersje tego przepisu. Za pierwszym razem zwinęłam dwa końce do siebie i powstały śliczne podwoje ślimaczki. Tydzień później zrobiłam coś na kształt ciasta. Zawinęłam z ciasta roladę, kroiłam na kawałki około 3 cm i układałam dość blisko siebie. Wtedy też zrobiłam waniliowy lukier (chyba już tego nie powtórzę, bo deser stał się bardzo słodki). Lukier robiłam z mleka sojowego o smaku waniliowym i cukru pudru. Miał lekko żółtawy kolor, był słodki i waniliowy! Mniam. Obie wersje polecam zaznaczając jednak, że ta druga jest dla absolutnych maniaków słodkości.
             




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz