2 lis 2013

Zapach jesieni? Szarlotka!



Są takie dni, kiedy ma się czas i pasujące do przepisu produkty spożywcze. 
Wtedy wystarczy tylko ustawić aparat, w prawdopodobnie najlepszym miejscu i robić zdjecia. Tak też stało wczoraj, kiedy siedziałam sama w domu i nie bardzo wiedziałam co ze sobą zrobić. Przegladałam blogi kulinarne w poszukiwaniu inspiracji do gotowania oraz zdjęć. Efektem tego jest szarlotka, pyszna i prosta, a zapach cynamonu i jabłek? Mmm... cudo.
I chociaż, do duszących sie na patelni jabłek, wsypałam za dużo cukru i tak wszystkim smakowało.









Przepis zaczerpnięty z stokolorowkuchni.blox.pl

9 komentarzy:

  1. O… MÓJ…. BOŻE!!! wygląda smakowicie. poproszę przepis!

    OdpowiedzUsuń
  2. no bo jak juz ktos kiedys skomentowal na fb. zdjecia zdjeciami… ale przepis to by sie przydał mloda panno. bo tak to be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, tak... ale tamtego przepisu nie mogłam odszukać w czeluściach internetów ;D

      Usuń
  3. EWEL, TO TAK PIEKNIE WYGLADA, ZE JA NIE SMIALABYM TEGO ZJESC ;cCCCCCC
    Zrobisz jakies pyszne danie dla dziewczyny, ktora mieszka sama i poszukuje czegos dosc latwego do zrobienia na weekendowe wieczory ? ;D


    Pierniczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. bla bla ;* smiejesz sie z okularnikow?;P

    OdpowiedzUsuń
  5. wgl twoje ciasto wyglada milion razy lepiej niz to z oryginanego przepisu. mowie to szczerze a nie bo jestesmy przyjaciolkami :)

    OdpowiedzUsuń