27 cze 2015

Czekoladowe z czereśniami






  W końcu lato, upalne dni nie są może moimi ulubionymi, ale ta pora roku przynosi za sobą coś co rekompensuje każdy ból głowy spowodowany upałem. Owoce! różne, pękate, słodkie, pyszne! Tym razem wpadły mi w ręce czereśnie, były ich dziesiątki, bo moją mamę jak to często bywa, poniosło podczas zakupów. Obliczyła chyba, że na każdego członka rodziny przypada 1,5kg owoców, przesadziła to jasne. Więc nie pozostało mi nic innego jak zrobić coś z działką co najmniej dwóch osób. Wyszło z tego coś pysznego. Czekoladowe ciasto z wiśniami? Przeżytek. Ciasto klasyczne, tzw murzynek przepis znajdziecie chociażby tutaj, ale w połączeniu ze słodkimi czereśniami, mniam mniam mniam. 
 Dodatkowo przepadłam ostatnio w zdjęciach plenerowych. Miałam okazję pobyć trochę u rodziców i zielona okolica, tkane obrusy, tak to zawsze komponuje się dobrze. Oczywiście tylko z pysznym jedzeniem ;-)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz