10 sty 2015

Burgery!


Uczta życia!
Nie wiem jak inaczej nazwać to co było mi dane dzisiaj jeść.
Mieszanka mięs, grillowana cebula, świeży pomidor, sałata, ogórek konserwowy. Coś wam to mówi? Do tego sos który był połączeniem standardowych rzeczy : dwie spore szczypty czosnku granulowanego, dwie spore szczypty papryki słodkiej, 3 łyżki majonezu (ja dwie łyżki zastąpiłam gęstym jogurtem naturalnym), 1/2 łyżeczki octu winnego, 1/2 łyżeczki cukru, płaska łyżeczka musztardy oraz? 1 mały ogórek konserwowy, drobno starty. Zdecydowanie zrobił całą robotę, smakuje wyśmienicie i świetnie pasuje do mięsa.
Sam burger u mnie, to połączenie mięsa wołowego i wieprzowego. Do 500g mielonego mięsa dodajemy: 1 jajko, pół dużej cebuli, 2 łyżki ostrej musztardy, sól i pieprz do smaku.
Przepis krok po kroku znajdziecie tutaj.
Za podrzucenie mi przepisów dziękuje Joannie K.
Pycha!
 ~~~



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz